Sandra Halldén

Från ett paradis till ett annat

Publicerad 2012-05-21 20:57:12 i Allmänt,


Att ha ont i huvudet är ett återkommande symptom just nu. kan bero på all stress men tror att den stora boven är att min sömn är helt skum(tack vare all stress....)! Sover typ ingenting på nätterna utan sitter istället och halvsover framför datan när jag egentligen borde göra bort allt som är grunden till all stress!

Hursom så har helgen varit helt underbar. Har varit på landet och gjort allt som jag inte hade tid med förra sommaren! har kört båt, fyrhjuling, kross och hoppat i finlandsfärjornas vågor! men nu över till något mycket viktigare... det är nu endast (ca) 44 timmar kvar tills att vi far till RHODOS! en hel vecka med roligheter väntar och jag ka avslöja att jag redan är färdigpackad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela